Waar was ik waar ben ik nu - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu Waar was ik waar ben ik nu - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu

Waar was ik waar ben ik nu

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 Januari 2017 | Nederland, Biddinghuizen

26 Jan.2017.Weer te lang geleden maar ik ben er ne achter dat het met de mobiel ook gaat.Kort verslag later uitgebreid misschien .
Wij zitten nu in Omeo enstaan aan een riviertje , morgen weer verder naar Wollongong, ik ben de afgelopen dagen strontverkouden geweest en vandaag is RINA er mee overvallen maar wij krijgen al een beetje meer rust in ons reet.
Er zit nu een nwe. daktent op de auto,gisteren voor het eerst opgezet 2.5 uur, vandaag 15 min.
Wij hebben in Melbourne 2 nachten overnacht, en al een paar mooie routes gereden, maar alles is zo ver.
Ik laat het hier even bij wij gaan eten en vroeg slapen want van reizen word je moe.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Twee geboren en getogen Amsterdammers met teveel vrije tijd gaan op pad en willen het thuisfront een beetje op de hoogte houden. Ons eerste reisverslag via deze site neemt je mee naar Australie.

Actief sinds 14 Jan. 2017
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 4894

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 17 Maart 2017

Onze eerste reis

Landen bezocht: