Gaat goed - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu Gaat goed - Reisverslag uit Biddinghuizen, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu

Gaat goed

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

21 Januari 2017 | Nederland, Biddinghuizen

22-01-2017 Wij hebbem zeer veel moeite om in een rustiger reisritme te komen, Maandag moeten wij in Geelong zijn om een nieuw daktent te laten monteren, wij zitten nu in Warrnambool na een mooie rit.
Wij hebben weer 6 kangeroes gezien, ja allemaal dood, en ik heb 5 emu's gezien,Rina was net te laat.
In Warrnambool is het erg druk i.v.m. Speedway en andere festiviteiten, wij konden nog net de laatste hotelkamer bemachtigen voor te veel geld.
Ik was de hele dag al niet in mijn hum maar eenmaal op de kamer aangekomen, dat was 16.00u werd ik overvallen door een acute verkoudheid en ben gelijk naar bed gegaan.
Rina is lekker een paar uurtjes gaan wandelen en met haar voeten in de zeen gaan staan.
Het kost wel extra tijd maar wij denken er over om met de nieuwe daktent alsnog een stuk Great Ocean Road opnieuw te doen anders missen wij te veel.

• 22 Januari 2017 - 00:02

Aaron:

Hoop dat jullie in je element weten te komen! En dat je toch ook levende kanga's gaat zien...

Ziek goed uit als dat kan en dwing jezelf niet tot het volgens van teveel vooropgesteld plan.

Aaron

• 22 Januari 2017 - 09:31

Ron:

Komt allemaal goed Aaron, na tien jaar geen grote vakantie is er gewoon wat tijd nodig en met een beetje tegenslag iets meer

Tags: Australie

Ron

Twee geboren en getogen Amsterdammers met teveel vrije tijd gaan op pad en willen het thuisfront een beetje op de hoogte houden. Ons eerste reisverslag via deze site neemt je mee naar Australie.

Actief sinds 14 Jan. 2017