Begint goed - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu Begint goed - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Ron Karmelk - WaarBenJij.nu

Begint goed

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

16 Januari 2017 | Nederland, Lelystad

16-01-2017. Nou lachen hoor, de reis begint goed, wij stonden al op de landingsbaan voor takeoff word er een dame onwel, terug gegaan dame er uit en nu word er gezocht naar haar bagage.
Maar wij gaan denk ik wel de aansluitende vlucht missen in Dubai want daar hadden wij maar anderhalf uur.
Wij zien wel.

• 16 Januari 2017 - 18:01

Aaron:

Is toch niet te geloven...

Als ik iets hier in Nederland voor jullie moet doen, laat vooral weten! Toch heel veel plezier en als je in Dubai moet overnachten, neem het er dan lekker van!

Xa

• 16 Januari 2017 - 20:20

Albert En Geertje:

Het avontuur begint inderdaad niet volgens planning. Hopelijk kunnen jullie wel de aansluiting in Dubai nog dezelfde dag krijgen. Zo niet probeer er dan maar van te genieten.... Het is daar, zo wie zo, beter dan hier. Hier is het koud en mistig (-10). Wij wensen jullie een heel fijn avontuur! En mooi dat we op deze manier een beetje mogen mee reizen.

Groetjes,
    Albert en Geertje

Ron

Twee geboren en getogen Amsterdammers met teveel vrije tijd gaan op pad en willen het thuisfront een beetje op de hoogte houden. Ons eerste reisverslag via deze site neemt je mee naar Australie.

Actief sinds 14 Jan. 2017